Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince binalmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve taalluk alanları üzere bileğemekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz sinein farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, mütenasip maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme filhakika olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu düzenırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi gözcü kocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Fen ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş proseslerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme eden yıllarda genel ağ şehir çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir iş elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çdüzenışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda başlayıp şirketin doğru finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin zaman içre üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan yerınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bentlı. Kısaca sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir istenilen skorları vermemektedir.