Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek bâtınin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en yavuz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değinme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için fen bâtınerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını getirmek bâtınin fehamet göndermek kritik önem taşır. Kişiye özel bâtınerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok maslahate yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefahat ve araştırma bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video pay etmek, gönülğinizi elan bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilgi çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belirli bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en cesim sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bentlantı sağlamak bâtınin harika bir dünya. Her sosyal medya platformu farklı bâtınerik türlerine mevla olsa da bütünü nispeten videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden ne tevzi etmek istediğinizi her zaman delik önünde bulundurun ve buna bakılırsa düzenleme yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istifade etmek bâtınin dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba hareketli kullanıcıya mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Fakat sosyal medyada olduğu kadar mesajlar kesik ve öz olursa çarpıcı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak metin bâtınaziz kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilgi çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz erek kitlenizin lakinç ve ilgi sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin fehamet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, taharri sonuçlarında elan güçlü sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize yoğunluk peşışı katkısızlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web gönülğinizde yavuz meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu elan yavuz hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair elan güçlü akıbetlar katkısızlar. şiddetli itibarlı üçüncü taraf sayfalardan örgensel bağlantılar dercetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya gelen her tıklama bâtınin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik dürüstışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), cesim bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bentlantı göstermesi bâtınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.